Aplikacje biurowe w praktyce

Opis

16-godzinne warsztaty przeznaczone dla osób, które w codziennej pracy korzystają z Microsoft Office, i chcą podnieść jakość i efektywność swojej pracy i usystematyzować posiadane umiejętności. Zakres kursu obejmuje edytor tekstu MS Word, arkusz kalkulacyjny MS Excel oraz aplikację do tworzenia prezentacji multimedialnych MS PowerPoint. Program uwzględnia zarówno zagadnienia przydatne w pracy zawodowej, jak i wykorzystywanie aplikacji biurowych do celów prywatnych. W programie m.in. tworzenie formuł obliczeniowych w MS Excel, wykorzystanie wbudowanych funkcji, formatowanie, obróbka i analiza danych, zasady pracy z edytorem tekstu MS Word, tworzenie i formatowanie ofert, pism, dokumentów, list wielopoziomowych, listów z wykorzystaniem korespondencji seryjnej, tworzenie profesjonalnej prezentacji firmy/produktu/imprezy w MS PowerPoint, tworzenie prezentacji w wersji dedykowanej do rozesłania pocztą elektroniczną, wyświetlanej na targach, itp.

Szczegóły

Czas trwania:

16 h

Miejsce:

ul. Jęczmienna 10/2, Wrocław

Korzyści ze szkolenia:

Po ukończeniu szkolenia uczestnik potrafi:

        • przygotowywać listy, pisma, życiorys, list motywacyjny itp.,
        • optymalizować prace przy wykorzystaniu korespondencji seryjnej,
        • konstruować „inteligentne” arkusze kalkulacyjne,
        • korzystać z funkcji MS Excel,
        • analizować dane z wykorzystaniem narzędzi takich jak autofiltr, tabela przestawna, sumy pośrednie,
        • wizualizować dane w postaci wykresów,
        • przygotować multimedialną prezentację.
Adresaci szkolenia:

Warsztat jest przeznaczony dla osób z doświadczeniem zawodowym, które w codziennej pracy korzystają z Microsoft Office, i chcą podnieść jakość i efektywność swojej pracy i usystematyzować posiadane umiejętności. Program kursu obejmuje edytor tekstu MS Word, arkusz kalkulacyjny MS Excel oraz aplikację do tworzenia prezentacji multimedialnych MS PowerPoint. Program kursu uwzględnia zarówno zagadnienia przydatne w pracy zawodowej, jak i przy wykorzystywaniu aplikacji biurowych do celów prywatnych. Warsztaty komputerowe prowadzone w oparciu o praktyczne przykłady.

Program:

I moduł:

        • przegląd możliwości arkusza kalkulacyjnego
        • zasady wprowadzania danych do arkusza
        • zasady budowania „inteligentnych” arkuszy, parametryzowanie danych
        • tworzenie formuł obliczeniowych
        • wykorzystanie funkcji statystycznych, matematycznych, tekstowych
        • wykorzystanie funkcji warunkowych (jeżeli, suma.jeżeli, licz.jeżeli) oraz funkcji wyszukiwania i adresu (np. wyszukaj.pionowo)
        • formatowanie danych

II moduł:

        • budowanie bazy danych w MS Excel (zasady i możliwości wprowadzania danych, formularze)
        • filtrowanie i sortowanie danych
        • wykorzystanie funkcji bazodanowych
        • tabele przestawne
        • sumy częściowe
        • dodatek Analiza danych
        • elementy prognozowania gospodarczego z wykorzystaniem MS Excel
        • wizualizacja danych (tworzenie, modyfikowanie i formatowanie wykresów).
Prowadzące:

Żeneta Jaworska – absolwentka Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Od 2000 r. trener w obszarze MS Office i MS Project. Certyfikat facylitatora – Certyfikat APMG International™ Facilitation. Bogate doświadczenie w przygotowaniu programów szkoleniowych i prowadzeniu warsztatów komputerowych dedykowanych przedstawicielom różnych grup społecznych i zawodowych.

pl_PLPolish